Сектор микро, малих и средњих предузећа је основни слој привреде и представља развојну шансу, па је веома је важно промовисање и подршка развоју предузетништва, речено је данас на панелу у оквиру Копаоник бизнис форума.

„Тај сектор је основни слој привреде, мала и средња предузећа послују и у малим и у великим срединама, и стварају здраву базу за развој других већих бизниса“, рекла је помоћница министра привреде Катарина Обрадовић Јовановић.

Како је казала, важно је да се промени начин размишљања и промовише другачији однос, односно да се не чека посао, већ да се промовише започињање самосталних бизниса и активизам.

Она је навела да 99 одсто предузећа чине микро, мала и средња предузећа, која запошљавају две трећине запослених из нефинансијског сектора.

Обрадовић Јовановић казала је и да су за развој тог сектора потребни добри закони, ефикасне процедуре и предвидиво пословно окружење. Навела је да је важна промоција позитивних примера и да предузетништво уђе у школске програме, како би се млади на адекватан начин увели и информисали од малих ногу.

„У наредном периоду у оквиру Године предузетништва, основни задатак владе и Министарства привреде биће да створи адекватне оквире за пословање малих и средњих предузећа и да их финансијски, а кроз кампању у фокус ћемо ставити оне предузетнике који могу служити за узор млађим генерацијама „, рекла је она.